İhtiyaç Yönetimi Sistemi

Genel Özellikler


İhtiyaç Yönetim Bilgi Sistemi, Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu'nun  Uygunluk Değerlendirme Kriterlerine uyumlu olarak hazırlanmış ve Uygunluk Değerlendirme Sonuç Cetveli uyarınca Uygunluk Belgesi almıştır.

 

  • Sağlık tesislerinde ilaç ve tıbbi sarf malzemelerin satın alma taleplerinin belirlenmesi sağlanır.
  • Sağlık Tesisi ve Birlikte bulunan stok mevcudu, stok fazlası ve daha önce yapılan ihaleden gelecek miktarlar görüntülenerek, ihtiyaç tespitinin doğru bir şekilde belirlenmesi sağlanır.
  • i-deal İhtiyaç Yönetim Bilgi Yönetim Sistemi, MKYS, KMBYS ve İTS ile entegre olarak çalışmaktadır.
  • Geçmiş yıllara ait aylık tüketimler görüntülenebilir.
  • Barkod, ilaç adı veya jenerik ada göre arama yapılabilir.
  • Talep edilen ihtiyaç listeleri için alım önceliği belirlenebilir.
  • İhale aşamaları izlenebilir.
  • Depolarda bulunan son kullanma tarihi yaklaşan veya miadlı ürünler için kullanıcılara uyarılar verilebilir.
  • Son kullanma tarihi yaklaşan, geçen ürünlerin listesi alınabilir.
  • Maliyet hesaplarının yapılabilmesi amacıyla her giriş için, girilen ürünlerin birim fiyatları, o ürünler tüketilinceye kadar saklanır.
  •  Birliğe bağlı sağlık tesislerinin ihtiyaçları birlik tarafından birleştirilerek tek bir alım altında birleştirilebilir.
  •  İhale sonucuna istinaden malzemeler sistem üzerinden firmalara sipariş geçilebilir.
  •  Stok seviyelerine (minimum/maksimum/kritik) uymayan malzemelerin listesi alınabilir.